General
În ce țări expediați produsele?
Produsele ESER se livrează prin curier SameDay în aproximativ 24-48 ore de la dată confirmării telefonice. Livrarea se face oriunde în România în localitățile prezente în lista de pe site la finalizarea cererii de comandă.
Aveți produse în stoc
Toate produsele noastre sunt înregistrate pe site „în stoc” sau „la comandă”.
În general stocurile produselor nu se pot actualiza zilnic deoarece depozitele sunt închise sâmbata și duminica.
Cum obțin o ofertă de preț pentru produse la comandă?
Pentru a afla o ofertă de preț puteți trimite o schiță sau o imagine a produsului dorit, precum și dimensiunile acestuia la adresa de email comenzi@eser.ro sau la numarul de tel.: 0725.407.455
Cum pot căuta un anumit produs în magazin?
Pentru a cauta un produs, vă rugăm să folosiți caseta de căutare existentă în partea de sus a site-ului. Introduceți informațiile căutate, iar daca acestea se regăsesc pe site, vi se va afișa o listă a rezultatelor compatibile.
Sunt persoana juridică. Pot cumpăra?
Da, eser.ro onorează comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscală cu datele firmei, vă rugam să introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comandă.
Doresc să obțin informații suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?
În acest caz, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact sau numerele de telefon afișate.
Cum pot modifica numărul de bucăţi dintr-un anumit produs în coşul de cumpărături?
Dacă dorești mai multe bucăți dintr-un anumit produs, modifici cantitatea în câmpul aferent acestuia sau folosești butoanele +/-. Dacă vrei să renunți complet la un produs, folosește butonul de stergere sau treci zero în dreptul cantității.
Cât timp este rezervat produsul adăugat în coşul de cumpărături?
Produsele adăugate în coș nu sunt rezervate, așa că este posibil ca până în momentul în care plasezi comanda fermă, unul sau mai multe produse să nu mai fie în stoc. La plasarea comenzii vei primi un e-mail de confirmare. Dacă unul sau mai multe din produsele comandate nu sunt disponibile, te vom contacta telefonic și vei decide cum doreşti să continui cu plasarea comenzii.
Pot să îmi creez o listă de preferinţe pe site-ul eser.ro?
Da, poți folosi butonul „Wishlist” din pagina fiecărui produs.
Comanda a venit incompletă. De ce? Când primesc şi restul produselor?
Este posibil să fie o eroare, aşa că te rugăm să ne contactezi prin e-mail la comenzi@eser.ro sau la numărul de telefon 0725.407.455, să investigăm împreună și să găsim o rezolvare cât mai rapidă a situației.
Pot returna un produs?
În cazul în care vă răzgândiți, puteți returna un produs, în termen de 10 zile de la livrare pentru o rambursare sau schimb. Dacă un produs a fost deteriorat sau fabricat la comandă, acesta nu va fi acceptat pentru returnare.
Toate certificatele de garanție, manuale de utilizare și alte documente de specialitate ale producătorilor sau magazinului ESER trebuie returnate integral și în stare bună.
Nu am primit o confirmare a comenzii?
Dacă nu ai primit o confirmare, te rugăm să te asiguri că ai introdus corect adresa de e-mail și să verifici folderul Spam/Junk (este posibil ca e-mailul de confirmare să fi ajuns acolo). În cazul în care problema persistă, contactează-ne prin e-mail, sau la numărul de telefon 0725.407.455.
Cat costa transportul produselor?
Cat costa transportul produselor?
Pot schimba / anula o comandă?
În cazul în care efectuați o comandă prin intermediul site-ului, puteți anula comanda în orice moment înainte de încheierea contractului, conform prezenţilor Termeni şi Condiţii.
Cât durează livrarea?
În mod normal, comenzile se livrează în termen de maxim 48 ore. În cazuri excepționale, dacă anumite produse nu sunt disponibile, veți fi contactat de către unul dintre colegii noștri pentru a vă informa despre noul termen de livrare.
Timpul de livrare nu include zilele de sâmbătă și duminică, precum și sărbătorile legale.
Cum pot vedea produsele?
Vă rugăm să ne vizitați pe www.eser.ro și să vedeți magazinul nostru virtual online.
Achiziții și retururi
Cum pot obține informații mai specifice despre produsul pe care aș dori să îl cumpăr?
În acest caz, va rugăm să ne contactați folosind formularul de contact sau numerele de telefon afișate cu toate informațiile pe care doriți să le obțineți.
Pot achiziționa dacă locuiesc în afara României?
Nu. Livrarea produselor se face exclusiv pe teritoriul Romaniei.
Produsul pe care l-am comandat prezintă un defect. Cum procedez pentru retur?
Poţi returna produsul sau produsele pe care nu le mai doreşti urmând paşii şi condiţiile de retur descrise în secţiunea „Returul produselor”. Dacă ai întrebări suplimentare, contactează-ne prin e-mail la comenzi@eser.ro sau la numărul de telefon 0725.407.455.
Cum se restituie suma achitată pentru o comandă care a fost returnată?
Dacă ai returnat un produs, banii îți vor fi restituiți prin virament bancar în maximum 14 zile calendaristice din momentul iniţierii returului,., în condițiile în care produsul a ajuns la noi în acest interval de 14 zile. În măsura în care produsele returnate nu sunt recepţionate în interiorul termenului de 14 zile, Eser.ro poate amâna rambursarea sumelor până la momentul recepţionării produselor, respectiv până are posibilitatea verificării stării acestora. Banii vor fi virați într-un cont bancar în lei. De aceea, este foarte important ca datele completate de tine în formularul de retur să fie corecte. Pentru mai multe detalii consultă secţiunea „Returul produselor”.
În cât timp primesc banii înapoi pentru produsele returnate?
Îți vom restitui banii plătiți pentru produsele returnate prin virament bancar, în maximum 14 zile calendaristice din momentul iniţierii returului, în condițiile în care produsele au ajuns la noi în acest interval de 14 zile.
Contul meu, cotații, facturi, prețuri și plăți
În cât timp primesc produsele?
În mod normal, comenzile se livrează în termen de maxim 48 ore. În cazuri excepționale, dacă anumite produse nu sunt disponibile, veți fi contactat de către unul dintre colegii noștri pentru a vă informa despre noul termen de livrare.
Timpul de livrare nu include zilele de sâmbătă și duminică, precum și sărbătorile legale.
Cum intru în contul meu?
Dacă ai deja un cont pe eser.ro, autentifică-te introducând adresa de e-mail și parola în secţiunea Contul meu.
Cum îmi recuperez numele de utilizator şi/sau parola?
Numele de utilizator este adresa de e-mail pe care ai folosit-o atunci când ţi-ai creat contul. Dacă ai uitat parola, poţi solicita generarea unei noi parole, apăsând butonul „Ai uitat parola?” din secţiunea „Contul meu „.
Cum îmi schimb parola?
Pentru schimbarea parolei este necesar să intri întâi în cont („Contul meu„), secțiunea „Detalii cont” și apoi să modifici parola.
Unde regăsesc istoricul comenzilor mele?
Pentru vizualizarea istoricului comenzilor tale, este necesar să intri în cont („Contul meu„), să apeşi butonul „Contul meu„, secțiunea ” Comenzi„.
De ce nu primesc e-mailul de confirmare a contului la crearea acestuia?
Dacă nu primești e-mailul de confirmare, te rugăm să te asiguri că ai introdus corect adresa de e-mail și să verifici folderul Spam/Junk (este posibil ca e-mailul de confirmare să fi ajuns acolo). În cazul în care problema persistă, contactează-ne prin e-mail la hello@eser.ro sau la numărul de telefon 0725.407.455.
De ce mi se solicită datele personale în procesul de comandă?
Datele personale sunt necesare la procesarea comenzii şi întocmirea facturii fiscale, în cazul în care decizi să plasezi o comandă. Te asigurăm de confidenţialitatea datelor tale.
Unde îmi pot modifica datele personale, după ce mi-am creat contul?
Pentru modificarea datelor personale trebuie să intri în contul tău cu adresa de e-mail și parola („Contul meu„), secțiunea „Detalii cont„. Este nevoie să introduci o adresă de e-mail activă și un număr de telefon valid, pentru confirmarea comenzii.
Unde pot modifica adresa de livrare?
Pentru modificarea adresei de livrare trebuie să intri în contul tău cu adresa de e-mail și parola („Contul meu„), secțiunea ” Adrese > Adresă de livrare„.
Unde pot modifica datele de facturare?
Pentru modificarea adresei de livrare trebuie să intri în contul tău cu adresa de e-mail și parola („Contul meu„), secțiunea ” Adrese > Adresă de facturare„.
Pot plăti în rate produsele?
Din păcate, în acest moment nu este disponibilă opțiunea plată în rate.
Care este intervalul orar de livrare?
Compania de curierat te va contacta telefonic şi/sau prin SMS și îți va comunica intervalul orar în care îți va livra comanda. Tu poți solicita, în câmpul „Observații”, în momentul plasării comenzii, o anumită oră sau interval orar pentru livrare.
Ce înseamnă IBAN și SWIFT?
IBAN: Fiecare cont curent are un număr unic de identificare, format din 24 de caractere. Acesta este denumit cod IBAN (International Bank Account Number), el fiind recunoscut la nivel internațional.
Codul IBAN este introdus pentru a facilita efectuarea plăților interbancare. El permite identificarea beneficiarului plății, chiar daca plătitorul nu specifică niciun alt detaliu cu privire la contul unde trebuie să ajungă banii.
Primele doua caractere ale codului IBAN reprezintă indicativul țării. Pentru România, codul IBAN începe întotdeauna cu RO. Urmează două cifre generate după un algoritm special si indicativul băncii la care este deschis contul (4 caractere) și o serie de alte 16 cifre si litere generate de un algoritm special.
Nu trebuie însă confundat codul IBAN cu numărul de cont, atribuit intern de bancă. Acest număr de cont este recunoscut doar de către sistemul informatic al băncii respective și nu se utilizeaza de client pentru a face plăți sau încasări.
Codul SWIFT: Codul SWIFT este format din 8 sau 11 caractere. Primele patru îți indică numele băncii, următoarele două reprezintă codul internațional al țării, în timp ce ultimele două îți arată codul localității. În cazul în care codul are 11 caractere, ultimele dintre acestea reprezintă o anumită sucursală a băncii.
De asemenea, acesta este sistemul care este utilizat pentru transferurile internaționale în valută. Codul SWIFT este cel care face procesul de transfer al banilor foarte rapid și eficient. În cazul în care vrei să afli care este codul tău SWIFT, de obicei, acesta se află în declarația băncii sau pe internet. În caz contrar, banca ta îți poate furniza codul SWIFT.
Codul BIC: Codul BIC este prescurtarea de la Bank Identifier Code. Acesta este format din primele 4 caractere ale codului SWIFT.
Cum procedez dacă doresc ca livrarea să se facă într-o anumită zi sau interval orar?
Dacă doreşti ca livrarea să se facă într-o anumită zi sau într-un anumit interval orar, este suficient să ne spui aceste detalii în câmpul „Observaţii”, înainte să plasezi comanda. Şi poţi confirma sau modifica aceste informaţii în momentul în care ești contactat de către firma de curierat rapid, prin telefon sau SMS.
Ce opțiuni de plată sunt disponibile?
Plata pentru produsele pe care le-ai comandat se poate face în numerar, curierului, la primirea coletului, sau prin transfer bancar.
Ce documente trebuie să prezint la livrarea comenzii?
Nu este nevoie să prezinţi niciun document la livrarea comenzii. Dacă ai ales plata ramburs, vei achita contravaloarea comenzii şi vei primi chitanţa de ramburs. Indiferent de modalitatea de plată aleasă, vei fi rugat să semnezi pentru primirea produselor.
Cum pot urmări statusul livrării mele?
Pentru vizualizarea statusului comenzilor tale, este necesar să intri în cont („Contul meu„), secțiunea ” Comenzi„. Dacă doreşti sa urmăreşti trasul comenzii tale, contactează-ne şi îţi putem transmite numarul de AWB al comenzii la curier.
Cum vă contactez?
Aveți 3 opțiuni pentru a ne contacta:
La telefon: 0725.407.455
Prin e-mail: hello@eser.ro
Pe Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100076100196557
Am o problemă să intru în cont?
În cazul în care nu vă puteți accesa contul, vă rugăm să ne sunați la 0725.407.455 sau să ne trimiteți un e-mail, iar noi vom fi încântați să vă ajutăm să rezolvați orice problemă aveți.
Cum mă înregistrez?
Pentru a-ți crea cont pe eser.ro te rugăm să completezi datele tale personale în secţiunea Contul meu.
Transport, livrare și garanție
Cum și unde expediați sau livrați scaunele?
Transport Rapid-Livrare la ușă: Acest lucru îsemănă că produsul este livrat la ușă în ambalajul său. Vă rugăm să rețineiți că transportatorul va solicita semnătura dvs. la predarea coletului. Costul pentru livrarea prin Transport Rapid poate fluctua în funație de destinație, greutatea specifică a articolului și valoarea asigurată.
Ce înseamnă în stoc furnizor?
ÎN STOC FURNIZOR: produsul se află în depozitul furnizorului conform ofertei transmise de catre acesta și se poate ridica sau livra după verificarea si confirmarea stocului la furnizor. Avand in vedere ca actualizarea stocurilor aflate la furnizor nu este facuta intr-un interval care sa permita o informare exacta, pot aparea cazuri in care un produs afisat in stoc furnizor sa nu mai se afle de fapt pe stoc. De asemenea, exista posibilitatea ca aceste produse sa poata fi aduse doar pe comanda speciala, cu termene de livrare de la 2 zile la 60 de zile. Informația fiind preluată de la furnizor, nu ne asumăm responsabilitatea dacă produsul respectiv nu se află în stocul acestuia.
Care este garanția produselor?
Garanția se acordă în conformitate cu legile române în vigoare la dată cumpărării.
Termenul de garanție curge de la dată intrării bunului respectiv în posesia cumpărătorului și este de 24 de luni pentru persoanele fizice și 12 luni pentru persoanele juridice. Produsele resigilate beneficeaza de o garanție de 12 luni. Va recomandăm să verificați completarea certificatul de garanție la locul achiziției produsului din magazine, iar în cazul achizițiilor online să păstrați dovadă de livrare de la curierat.
Ce este de fapt pierderea garanției?
– Neprezentarea facturii/chitanței/bonului fiscal împreună cu certificatul de garanție semnat.
– Neprezentarea produsului în ambalajul original împreună cu accesoriile acestuia.
– Nerespectarea de către cumpărător a condițiilor de transport/manipulare/depozitare/instalare.
– Încredințarea produsului spre a fi remediat de alte firme/persoane nerecunoscute de vânzător.
– Desigilarea, montarea produsului de către persoane necalificate/neautorizate*
Cum procedez dacă nu mi-a fost livrată comanda la timp?
Te rugăm sa ne contactezi prin e-mail la comenzi@eser.ro sau la numărul de telefon 0725.407.455 şi vom verifica detaliile comenzii.
Cât timp trebuie să aștept livrarea produselor?
Produse pe stoc: va dura aproximativ 2-3 zile lucrătoare.
Livrări prin SameDay: 2-3 zile lucrătoare.
Pot schimba sau anula comanda?
După fiecare comandă, veți primi un apel telefonic de la echipa noastră de asistență pentru clienți pentru a discuta toate detaliile comenzii dvs. Aceasta este o șansă pentru dvs. de a modifica comanda. Dacă comanda a fost dată și confirmată nu se mai poate anula.
Îmi pot schimba adresa de livrare?
Adresa dvs. de livrare poate fi modificată până la momentul de plasare a comenzii. Dacă adresa de livrare se schimbă după ce curierul a primit comanda vi se va percepe un cost suplimentar de livrare înainte de a accepta schimbarea adresei de livrare.
Cum procedez dacă doresc ca livrarea să se facă la o alta adresă?
În această situație, în cadrul procesului de comandă, veți avea opțiunea să introduceți informațiile corespunzătoare adresei de livrare dorite.
Până unde îmi vor fi aduse produsele?
Produsele îți vor fi livrate la adresa menţionată, după care curierul te va contacta.